Lite uppdatering..

..kanske kan vara på sin plats här. Jag erkänner, bloggande är inte en av mina starkare sidor. Det är dessutom mycket som har förändrats det senaste halvåret. Jag utbildade mig till ChiBall-instruktör i höstas och har nu hoppat på min djupt efterlängtade yogalärarutbildning i Anusaratraditionen. Jag har dessutom lämnat Kungsbacka för den lite större staden Göteborg och är nu lokallös. Därmed har jag tagit en liten paus med företaget och mina behandlingar, för att satsa lite mer på min utbildning och mina klasser. Men, det är bara en tidsfråga innan jag börjar ta klienter igen. Just nu vet jag bara inte riktigt när och var. Planer finns på kurser och workshops i yoga, ChiBall, kroppsmedvetenhet osv. Så håll ut, det kommer bli lite bättre ordning på torpet så småningom! =)

Just nu håller jag yoga-och pilatesklasser här i Göteborg, på Actic Sportsclub Holmen. Hjärtligt välkommen dit!

Tiderna är följande:
Måndag kl 18:00-18:55  Pilates
Onsdag kl 18:00-18:55  Yoga
Torsdag kl 12:00-12:45  Yoga

Nu i mars håller jag även i fredagsyogan på Lundbybadet. Fredagarna det gäller hittills är nu ikväll (16/3), samt den 30/3 kl 17:30-18:45. Eventuellt kan det bli fler tillfällen.

Lots of Love! / Malin

Kommentera

