Yoga och Raw Food

Jag kom nyligen hem ifrån en mycket trevlig kväll på Yogaroom här i Kungsbacka, en kombinerad yoga- och rawfoodkväll. Vi startade med ett mjukt och härligt yogapass och därefter hade Mia (en av tjejerna som driver stället) lagat till en massa rawfood-rätter – vattenmelondrink, smoothie, lasagne (himmelskt god!), valnötsbiffar (otroligt goda och mättande), avocadomousse med bananglass och chokladsås, limerutor & mintbollar, och avslutningsvis en äpplekaka med cashewgrädde till. Jag behöver nog inte äta på några dagar efter detta! Vilken kväll! Jag känner mig superinspirerad och ska definitivt (så fort jag fått recepten) sätta tänderna i dessa rätter på hemmaplan! Jag återkommer vid senare tillfälle med mer om detta!

http://yogaroom.se/

Kommentera

