Yoga

Njuter av efterdyningarna av kvällens yogaklass, som jag låtit inspireras av Anusaragrundaren John Friend. Det blev ett 55 minuters (alldeles för kort egentligen, jag vet..) svettigt pass, uppbyggt a några få enkla asanas som vi stod i under lite längre tid än vanligt. Att stå lite längre i en och samma position är väldigt fördelaktigt om man vill komma in i positionen och stilla sinnet, för att komma ännu djupare in i upplevelsen av yogan. Responsen var otroligt positiv idag! Nytt passupplägg och ny musik, man vet ju aldrig riktigt hur det ska slå igenom och vart man landar med det, men idag landade det tydligen mitt i prick! Genomarbetade och med ett stort leende på läpparna lämnade kunderna salen och jag hoppas att kvällen blir lite extra behaglig för dem ikväll. Det är nämligen min! Namaste!

Kommentera

