Tillbaks

Nu är jag tillbaks igen, efter 2 härliga veckor på Teneriffa! Jag har fått en hel del sol och en massa inspiration från rehabcentret Vintersol och alla spännande artiklar om näringsmedicin som jag haft med mig på min resa. Nu har jag öppet i 5 veckor till, innan jag sätter mig på planet mot Indien och min 3 månaders-resa.

Varför inte passa på att visa kroppen och själen lite extra omsorg nu så här inför den kommande julrushen, med t.ex. en välgörande och avslappnande Må Bra-massage!? Och om nacken eller ryggen skulle börja krångla i kylan och allt ”måste göra”, en bowenbehandling som hjälper kroppen att rätta till det som hamnat snett! Ett annat bra behandlingstips för att få kroppen i balans är just Kroppsbalansering. Och glöm framför allt inte att äta näringsrik mat, motionera och sova ordentligt och regelbundet! Sist men inte minst; sol och frisk luft är ofta bortglömda hälsotips! Njut av december!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Maria
    Dec 03, 2010 @ 18:12:27

    Vänta nu, du har ju haft den här sidan länge. Varför har jag inte vetat om det? Eller har jag det? Har du kommenterat i min blogg innan?
    Jättekul, ska ta och läsa allt du skrivit nu.

    Svara

  2. Malin
    Dec 06, 2010 @ 12:31:11

    Helt sant.. Jag har nog inte varit så informativ, tyvärr… Men nu vet du! Och jag tror nog inte jag har kommenterat innan. Kul att du hittade hit i alla fall =)

    Svara

Kommentera

